søndag 29. april 2012

Hjemma laga kvikk lunsj

Denne helgen har gått veldig fort, men vi har fått gjort litt:) Igår lagte Kiara og jeg hjemme laget kvikk lunsj og Kiara var helt i hundre. Kvikk lunsjen ble en kjempe hit blant alle barna her i huset:) Men, neste gang så bør jeg la kjeksen ligge et døgn for å få en sprøere kjeks, men barna tenker ikke over det. Takk og pris for det, ellers så hadde jeg fått de ekstra kaloriene jeg ikke bør ha. Nå sitter barna foran tv`en og kan tro de koser seg med en boks fullt av kvikk lunsj:) Idag har vært en strålendes dag, solen skinte og jeg fikk spille på gitaren min ute i varmen - deilig, kanskje jeg skremte nabolaget med å holde seg innendørs:) Vi fikk også byttet dekk på bilene, vel gubben gjorde meste parten. Jeg sto bare der og gav han mutterne og smilte fint:) Marihøna mi ser veldig lekker ut nå med aluminiumsfelgene på:) En snerten liten bil:) Vi var også på fisketur, men fiskelykken hadde vi ikke... Det Sander og jeg fikk var rett og slett søppel. Hadde et lite håp med å fiske opp en skattekiste, men neida.... Vi fikk en genser, skolisser, gammel skinnreim til en sandal, klut og gamle fiskesnører. Ble egentlig skremt over hvor mye søppel som blir kastet langs kysten. Hvorfor gjør folk slik? Er det så vanskelig å ta med tingene/søppelen med seg hjem??? Sander og jeg fant ut at vi var ganske flinke med å dra opp søppelet for neste gang vi fisker så er det kanskje et håp om å en fisk eller to;) Trodde at jeg hadde et bilde her, men den kommer ikke frem.... Men, men kvikk lunsjene må smakes, så Dere er hjertelig velkommen på en liten smaksprøve:) Ønsker alle en fin uke:)

3 Comments:

nr.15 said...

Jatakk,tar gjerne en kvikklunsj:))

Unknown said...

Bare kom du:)

salige lavendel said...

Ble veldig nyskjerrig på hvordan du lager de kvikklunsjene!! Har du en link til oppskriften kanskje eller er det noe du har vært så kreativ å finne på selv? Ha en koselig mandag og takk for tittn her hos deg =)

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)