fredag 23. september 2011


Igår prøvde jeg med på noe nytt, jeg lagde Oreo kjeks. Datteren min Kiara er allergisk mot nøtter, så hun kan ikke spise så kjeks eller godteri. For nesten alt i butikkene kan inneholde spor av nøtter :( Men, igår så var det bare å sette igang. Kiara var med meg på kjøkkenet for å hjelpe med å lage deigen, og det var stas. Så når hun våknet idag og fikk en kjeks som smaksprøve etter frokosten, kan tro hun hoppet av glede:) Sander og Kiara fant seg et glass melk og kjeks og koste seg veldig.


Dette ble kjempe populært blant barna, så jeg for nok bake mer iløpet av helgen og fryse mesteparten ned. Da har vi noe å servere Kiara etter en eller annen anledning der det blir servert noe hun ikke kan spise. Hvis det er noen der ute som har kjekke oppskrifter så tar jeg gledelig imot.


Ønsker alle en kreativ helg:)



Published with Blogger-droid v1.6.5

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)