fredag 19. august 2011

Bunadsbeltet til Nikita


Nå har jeg begynt med fortsettelsen på bunadsbeltet til Nikita. Sommer 2009 startet jeg og så ble jeg lei. Har hatt andre prosjekter siden men nå fant jeg ut at det var kanskje på tide å jobbe videre på beltet. Nikita blir 13 i år, så det er ikke lenge til konfirmasjonen hennes. Så nå blir det veksling mellom perlebrodering og gitarspilling:)


Nikita syns det er kjempe stas at jeg syr beltet hennes, så jeg satser på at hun blir fornøyd når den er ferdig.


Jeg husker så godt at jeg ønsket meg en bunad når jeg var liten men siden jeg er av utenlandsopprinnelse så var det ikke aktuelt å få en bunad. Så barna mine vil få en bunad om de liker det eller ei:) Kanskje de ikke vil ha noe glede av den nå men jeg tror at det vil komme en dag når de er voksne så vil de sette pris på den.


Har kommet nå over halvveis, så nå er det bare å jobbe effektivt så kanskje er jeg ferdig før jul:) Dette er foreløpig en ønske tenkning og ikke et mål:)


Ønsker alle en kreativ helg:)





Published with Blogger-droid v1.6.5

2 Comments:

Siri said...

Det blir kjempefint, Davina :)

Cathrines Kreative Hjørne said...

Så fint mønster du har valgt! Hvordan bringklut skal du sy? Gleder meg til å følge dette arbeidet videre!

Klem Cathrine :-)

PS. Det er aldri for sent å skaffe seg bunad!

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)