lørdag 29. januar 2011

shopping

Helgen har startet bra, igår møtte jeg ei tidligere kollega og vi var ute og spiste. Vi skravlet masse og shoppa bling bling. Det var utrolig koselig. Kom hjem igår så var det en hentelapp fra posten til meg. Så idag var det bare å kjøre rett ut til postkontoret for å hente pakken. Jeg fikk en gitarkasse fra et kjært vennepar fra Stavanger. Tusen takk Tove og Gaute:o) Var innom garnstuen, jentene mine skal strikke luer til gubben min. Ved siden av garnstuen ligger det en utrolig koselig interiørbutikk og her kjøpte jeg disse små flaskene og den lille boken. Som sagt helgen hittil har vært veldig bra og ønsker Dere alle en riktig god helg.
Published with Blogger-droid v1.6.5

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)