onsdag 15. september 2010

vi startet å gå opp til Skaugumsåsen klokken seks på kvelden. Barna var dyktig og hun mor kjente det godt at rumpa og lår ikke hadde blitt trent på en stund. Da vi kom på toppen fikk vi ta en liten drikke pause før guttene skulle begynne å jobbe igjen. Guttene måtte samle inn kvister for bålet og etter det måtte guttene spikke gafler for å kunne grille pølsene. Sander var kjempe flink som vanlig. Sander grillet et par pølser og vi begynte å spise men så åpnet himmelen seg. Det datt ned som hunder og katter og jeg måtte pakke alt ned i sekken. Det ble ikke så mange pølser på oss og Sander ble bekymret over at han ikke fikk mer pølser den dagen pga regnet. Gjengen begynte å spassere ned fjell toppen, det begynte å bli mørkt og det var ekstremt glatt. Tror de fleste var litt redde for det var jeg. Vi var hjemme til ni og jeg sendte Sander i dusjen mens jeg stekte resten av pølsene våres. Det var en fantastisk opplevelselse og en fantastisk tur. Anbefaler alle denne turen opp til Skaugumsåsen.
Published with Blogger-droid v1.5.9

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)