onsdag 9. juni 2010

Siddis på tur...


Ja,nå sitte eg på toget endelig på vei hjem. Jeg ble kjørt til Oslo S av en kollega idag og jeg løp inn for å rekke et tog. Men, jeg var stressa og tok toget til Kongsvinger og jeg trodde det var toget til Kongsberg. Skjønte ikke hvorfor toget skulle gå fra spor 19 istedenfor spor 7,så jeg konkluderte med meg selv at det var ekstra tog siden det er rush hour nå.Toget kjørte og jeg hadde musikk i ørene og strikketøyet i hendene. Men,plutselig oppdaget jeg at tunnelen var så lang og vi hadde ikke ankommet National teateret. Da begynte jeg å se meg rundt og da var toget i Lillestrøm. Jeg hoppet av og ringte hjem. Stein Roar bare flirte av meg, men dagen idag er full med aktiviter og skole avslutning. Så når jeg kommer Asker så er det bare å løpe, egentlig bør jeg bare nyte stillheten rundt meg før det braker løs. Ha en fortsatt god ettermiddag.

3 Comments:

Kine Veronica said...

hihi, godt du kom deg hjem i siste liten da :) også har du kanskje lært at du dobbelt sjekker at du setter deg på riktig tog :) hihi Det positive er vel at du fikk strikket litt mer enn anntatt :) hihi

Ha en strålende dag tante vina :)

Tone said...

Jaja.... Godt du ikke havnet i KOngsvinger, Svensken som tok fiel i Sinsen krysset havnet i Stavanger istedet for Gøteborg......

Tone said...

Og jeg skriver helt i tåka.... Kongsvinger med liten o og feil ikke fiel..... God morgen!

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)