søndag 13. juni 2010



Dagen idag startet tidlig for Sander og meg. Vi kjørte rett før kl. 08.00 for å vær i Drammen til 08.30. Sander skulle spille tre kamper, de vant den første 9-2, uavgjort på den andre 3-3 og de tapte den siste 1-2. Jeg er sååå glad for at jeg hadde varme klær på meg, men jeg manglet hansker;o) Kan ikke huske på alt;o) Vi koste oss masse, jeg hadde heller nesten ikke stemme igjen mot slutten. Vi mødrer for vell snart rødt kort for å rope så mye, men det ser ut som guttene liker det. Jeg har ikke peiling på fotball regler, men men jeg lære noe etterhvert med å bli med Sander på trening/kamper;o)

Ellers så har vi hatt en fin helg, kanskje en litt travel to uker med sommeravslutninger for skole og aktiviteter. Ser frem til sommereferien nå, gleder meg til en avslappet ferie. Føler jeg trenger en pause fra hverdagen, men det er vell derfor man for ferie;o)

Ang.håndarbeid så har jeg begynt på et nytt prosjekt, jeg har begynt å strikke baby klær. Gleder meg veldig til å bli tante igjen:o) Altså fille tante;o) Jeg har heklet ferdig alle lappene mine til pleddet, men jeg må sy inn alle trådene og det er såååå kjedelig. Men, jeg må bli ferdig, så jeg få bare bite i det sure eplet og bli ferdig. Satser på at jeg har et varmt pledd til vinteren igjen:o)

Ønsker alle en kreativ uke:o)

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)