lørdag 6. februar 2010

Husker Dere dette??


På 80-tallet når jeg var ung ble det solgt en sukkerholdig tyggegummi til 50 øre pr.stk,
og det var Bugg'en! Og jeg det var det beste tyggien som fantes. Var ofte på Øyasenteret på Skeie(Hundvåg) og snopa. Men, så fort jeg fikk beskjed at Bugg'en skulle bort fra hyllene så tok far meg til butikken og vi handlet Banan Bugg for 25 kr. Jeg husker ikke hvor lenge jeg hadde dem, men husker godt hvor trist jeg ble var når de forsvant fra hyllene. Men, NÅ er BUGG'EN TILBAKE! Jippi!! Men nå er de sukkerfri, altså sunne. Det betyr at jeg kan tygge hvor mye jeg ønsker;-) men, det kan og bli dyrt, kanskje en kjeve operasjon slik som Alex Furgerson hadde;-) neida, har ikke tenkt å tygge så masse men er veldig glad for at Bugg'en er tilbake:-) ha en fortsatt god lørdagskveld:-)

3 Comments:

Filippa said...

Se her ja, fant du igjen litt godteri fra barndommen :-) Jeg var aldri så stor fan, men kanskje jeg skal forsøke igjen nå.

Kine Veronica said...

bugg... yes endelig tilbake.. bare synd at den er sukkerfri...! Blir jo ikke helt det samme! Hvor mye kostet de i butikken nå? neppe 50øre...!

Mama said...

I had it before you were born...! Glad it is back.

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)