fredag 19. februar 2010

Se de kule knappene jeg fikk kjøpt til kjolen min:o) Kan tro jeg er førnøyd nå! Jeg brukte 13 dager på en kjole og jeg er egentlig mektig imponert over meg selv:o)
Ikveld fikk jeg besøk av Karin, Vibeke og Siri samtidig som Nikita hadde sin vennegruppe på middagsbesøk idag. Under middagen så var vi 10 barn + 2 voksne og når klokken ble 18.00 kom foreldrene på besøk og når de dro så fikk jeg besøk av jentene. Vi koste oss med lapper, te, mye skravling og masse latter. Vi fikk og strikket litt, men jeg fikk sy stroppene + knappene på kjolen min. Har hatt en meget god kveld med følelsen av å vinne gull medaljen når kjolen min ble ferdig. Nå vet jeg hvordan Tora Berger må føle seg ;o)

1 Comment:

medina said...

Veeeldig godt jobba. Den er nydelig,

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)