onsdag 16. desember 2009

Snart jul...


Ja, snart er det jul. Dagene flyr og snart er året omme. Hva har vi gjort i år? Har vi lært noe? Har vi oppnådd målene våres? Hva kan vi gjør bedre neste år? 2009 har vært en meget vondt år for meg. Sykdommen min har hindret meg i mye. Ikke kan jeg jobbe for fullt, ikke kan jeg spise/drikke det jeg måtte ønske, ikke,ikke,ikke....Familie! Hva betyr familie? Alle har delte meninger om betydningen av familie. Min mening er at familien skal støtte hverandre i gode og vonde dager, ha empati når man er nede, vær glad på andre sine vegne og ikke vær sjalu. Familie er viktig for meg, og vi er så heldig at vi bor vegg i vegg med svigers. Og dette har vært en stor prøve og prøven er fortsatt ikke ferdig. Men, jeg vet hvem jeg kan kalle for min familie og det er de som godtar meg for den jeg er og støtter meg i gode og vonde dager. Ta godt vare på dem du er glad i og ikke døm noen pga hudfarge, antall barn eller årstallet Deres. Livet er for kort, årene går for fort og morgen dagen vil kanskje ikke komme.

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)