søndag 27. desember 2009

Gledelig Jul

Ikveld fikk jeg barna mine hjem fra Haugesund. Det var godt å få dem tilbake. De gledet seg for å komme hjem, for de visste at det var en pakke eller to under juletreet for dem. Alle tre var kjempe fornøyd og de var så overrasket over hvor snille de hadde vært i år;o)

For min del så blir gavene mindre og mindre for hvert år. Av min samboer så fikk jeg en champagne bøtte som jeg ønsket meg (se bildet nedenfor), fikk et fantastisk lekkert sjal fra Bjørg og Anders, et armbånd og en workout cd. Men, vi fikk en flott lysestake av hans bror og fruen som Dere ser på bildet nedenfor. Av resten av familien hans så fikk vi det min kjære samboer ønsket seg.
Begge mine foreldre er faktisk i Sri Lanka nå så jeg håper at jeg/vi for noe fint fra dem der;o)

Ellers så har vi spist masse god mat og jeg har drukket mye brus. Har nok spist nok mat for et par år frem i tid;o) Tror alle her har vært fornøyd med julen.

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)