lørdag 19. desember 2009

Er fortsatt på Gardermoen


Og vi venter fortsatt på veihjelp,men imellomtiden fikk jeg en sms fra eksen min der det sto at flyet er på vei tilbake til Oslo. Tror du ikke at jeg ble stressa? Jeg gikk direkte til Norwegian skranken og spurte hva er det som skjer. Flyet fikk ikke lande i Haugesund pga dårlig vær + glatte baner. Så nå er barna tilbake og en smule lei seg at de var så nærme men ikke fikl lande. Sander mente at flyene burde skaffe seg skikkelig vinterdekk med pigger. Barna for ikke reise idag men de er booket om til imorgen. Så vi for satse på bedre vær;-) håper at veihjelpen kommer snart så vi for kommet oss hjem. Det var nok meningen med at bilen streiket idag;-)

0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)