torsdag 26. mars 2009

Benk før og etter........


Jeg har malt en kjøkken benk og det tok sin tid takket være min kjære samboer.


Ok, la meg forklare litt bedre. Jeg pusset benken og begynte male helt til jeg fant ut at jeg måtte ta et bilde. Jeg malte flerne strøk og fant ut at jeg måtte ha lakk. Min samboer fikk beskjed om å handle lakk og det gjorde han. På kvelden fant han ut at han skulle lakke for meg siden jeg satt i telefonen som vanlig. Han tok på ett strøk og dette skulle tørkes til dagen etter. Dagen etter skulle jeg begynne å lakkere strøk nr 2., men benken så helt grusomt ut. Benken så ikke hvitt ut lengre, den var gul/grønn i farge så jeg ringte min mann på jobb og stakkars han fikk kjeft som vanlig. Det endte opp at jeg måtte ta kontakt med forhandleren for jeg ikke fikk benken til å se hvit ut. Jeg fikk beskjed om at lakken som ble kjøpt var feil og det hadde skjedd en kjemisk reaksjon. Da var det bare å pusse ned benken på nytt og male den på nytt.

Men, her er den og nå er jeg fornøyd:-)







0 Comments:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)