mandag 16. februar 2009

Skryte Album ;-)

Da er jeg på plass. Som nybegynner så er det vell kjekt å vise frem de tingene jeg har lært å strikke. Nå har jeg bodd i Asker litt over ett år og jeg fikk ei venninne som er fantastisk flink til å strikke.( http://filippashverdagsliv.blogspot.com/) Jeg startet med å strikke tøfler ifjor vinter og i høst så ble jeg hektet..... :-) Så nå må jeg lære meg nå er å lese strikkeoppskrifter før venninnen min blir helt sprø av maset mitt ;-)

Da få jeg ønske meg selv Lykke til :-)

3 Comments:

Anonym said...

Jeg får vel også ønske deg lykke til ;) Hvis ikke får jeg vel bare kjeft...

Stein Roar

Anonym said...

Hei :O) Velkommen til blog verden.... gleder meg til å se alt det fine og gøye du legger ut for oss andre å se!! Trenger litt inspirasjon vi også :O)

Filippa said...

Gratulerer med blogg. Her skal det bli spennende å se hva du legger ut etterhvert.

Legg inn en kommentar

Legg gjerne en liten kommentar, for da blir jeg veldig glad:)